v27+0

Jahap! Ännu en ny vecka, och jag bara känner mer och mer på humöret hur detta tär på mig..
Finns egentligen ingenting posetivt att säga just nu, för jag ser ingenting roligt med att vara gravid längre.. Tyvärr..

Ont överallt och konstant trött men kan ändå inte sova.. Make no sense?

Det enda som kan vara lite posetivt ibland är när flickorna rör på sig, och man känner att dem rör sig för att dem känner att jag inte mår bra, eller är ledsen eller något annat dylikt..

Idag var vi hos BM, och jag känner hur allting dansar på mitt humör just nu med både BM och SPECCmvc, det enda som fungerar just nu är bara TUL, och där kan det krångla imellanåt också, när dem glömmer bort vem som är vem eller helt enkelt bara rör ihop det för oss..

v26 skulle jag ta mina cortisonsprutor iförebyggande syfte ifall att flickorna skulle få för sig att kika ut tidigare.. Men likt allting annat så 'glömdes' det bort.. Sedan den 14 December skulle vi få ett besök nere på NEO för att få kika runt där innan förlossningen för att det inte skulle vara för oss okänt när vi kommer dit.. Tror ni vi fick det? Nä, dem hade glömt att prata med NEO så vi fick inte gå dit och hälsa på.. SUCK!

Har även bett om ett snittdatum just pga förberedelser och sådär, så man har något att sträva efter, men även där får vi avslag.. Stora avslag.. För att allting är 'för tidigt' än så länge..

När är det lagom då? När allting är försent..?? Ja det kan man ju undra..

Läkarna tror starkt på att flickorna kommer ligga kvar till v37.. Vilket jag inte hoppas på ( Men vet att det är de bästa för dem ), men jag kommer gå sönder.. Helt sönder faktiskt!

Jag vet att jag gnäller otroligt mycket, för jag ska endå vara glad att det har gått såhär bra och jag väntar faktiskt 3, 3 fullt friska flickor.. Men försök att hålla humöret uppe när du har konstant ont hela tiden och egentligen INGEN förstår..

Ne, vi har återbesök på SpeccMVC den 2 Januari, så nu är det lite jul uppehåll.. Skönt! Slippa stressa fram o tillbaka till BM och o sjukhuset nu under julen, de skulle dansa på mitt humör alldeles för mycket!

Inte alls många dagar kvar tills Robert kommer hem heller, ska bli så skönt att få hem honom nu faktiskt!






v27+0


Kommentarer
Postat av: Jaquline

Tycker de är så otroligt att de verkligen ligger tre små flickor i din mage :) , Hoppas allt går bra för dig och att du nu får en fortsatt bra graviditet och jul/Nyår.

2011-12-21 @ 18:08:04
Postat av: Linda!

Så va de för mig oxå med besök på NEO, de glömdes bort och massa annat som glömdes bort. De är lite jobbigt..

Och jag förstår hur ont och så du har ;) eller ja nu väntade jag bara 2 st iof men man har ont hellla tiden.. Dag som natt, knappt nån sömn och känns som man inte har några revben kvar när dom sparkar som satan!

Jag tyckte de va skönt med en blogg så kunde man gnälla av sig så va humöret lite bättre mot folk i min närhet. =)

2011-12-21 @ 19:44:54
URL: http://asomilinda.bloggplatsen.se
Postat av: helen - mamma till Lea och BF jan 2012

skickar en styrkekram

2011-12-21 @ 20:07:22
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Tanna

Fin mage och hade faktiskt förväntat mig en större. :) Jag förstår att du tycker det är jobbigt och har ont, men hoppas ändå tjejerna får stanna i magen ett tag till. Är själv prematurmamma och ha pematurbebis är inte alltför lätt. Nu mår våran pojke bra och är 7 månader gammal idag. Men neo tiden var jobbig. God Jul !

2011-12-22 @ 17:49:21
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Madde - mamma till Liam

Åh du har inte skrivit på jätte länge. Har bebisarna kommit??

2012-01-08 @ 15:42:44
Postat av: Linn

Har dom kommit än? =)

2012-01-09 @ 13:35:58


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback