20 veckor <3



(Har inte Maia världens bästa dagmatte som ger mig nybakta muffins :)



(Kan inte förstå att de är 15veckor sedan hon låg i mitt knä och bara luktade nymalet kaffe <3)



Idag blir min lilla prinsessa 20 veckor gammal.
Tänk att tiden går så fort ? Förstå att de va 4 Månader sen jag fick hem min prinsessa.
Mammas bebis lär sig fort, o har börjat tala om när hon behöver gå ut och göra sina behov.

Sen har hon en dagmatte som är gjord av guld!
Utan henne vet jag inte riktigt vad jag hade gjort, men Maia fångade hennes hjärta från första dagen.. Jag tror nog på kärlek vid första ögonkastet ( Erica känn dig ersatt ;) )
Min pälsboll fick dock lite skäll idag, hon sprang in utan att torka tassarna först, de gillade inte mamma.. Så 20 veckorsdagen har inte bara varit underbar.

Men hennes present va en långpromenad, plus träning på att inte springa för långt ifrån mig ( Vågade testa utan koppel, gick galant ), hon skällde inte när vi gick förbi 3 hundar, plus ett 20-tal människor. Inte en enda gång, inte ens ett morr! Mammas bebis.

Så det tar sig, hon börjar verkligen bli jätte duktig! Så hon har fått MASSA godis idag!


Imorgon börjar dagen på mitt nya liv, låter jätte konstigt. Men så är fallet, tänker inte skriva vad eller varför då det är för personligt, men dem som behöver veta, och jag hoppas verkligen dem finns där och stöttar mig.

Är lite nervös inför tatueringen på Fredag, men tror det kommer gå super bra!

Har börjat lära känna en ny tjej litegrann, trivs verkligen att vara med henne. Och de känns skönt att folk inte bara ''sticker'' längre, utan försöker lära känna mig, den jag är, egentligen.

Känns sjukt att säga, men jag är nog mest rädd för ensamheten. Men har lärt mig att tacklas med den mer och mer, då jag bor själv och måste lära mig vara självständig..
Men det är tufft, och jobbigt.. Men jag lär mig.

Fick även hem mitt linne ifrån www.ellos.se idag :), skit snyggt är det! Helnöjd, skönt att ha lite sommar-kläder nu, så man har något att ha på sig i sommar! ( Tur att dem har REA oxå )


Kommentarer
Postat av: emely

Söt du är :)



Hoppas de va goda :)

2011-02-07 @ 22:02:33


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback