Länge sedan.




(Kläderna från Eliteladies)



(Jag fick nya skor utav Emely, och Maia fick en ny tröja utav Fredrik)




Nu var det ett par dagar sedan jag uppdaterade min blogg, vilket känns hemskt och bra på samma gång.
Varje gång jag skriver så skriver jag alltid om något negativt, det är absolut inte bra.

I Fredags fick jag hem mina kläder ifrån www.Eliteladies.se, Skit snygga. Och dem satt otroligt bra.. Mycket nöjd är jag.

Hela helgen har spenderats tillsammans med Emely och Erica, det har verkligen varit supermysigt, men jag tror Maia hade lite hemlängtan där ett tag. Hon har legat och sovit på soffan sen vi kom hem :), mammas tossa.
Fick även hoppa in och jobba idag ( Söndag ), pga att en kollega inte kunde, det bar emot väldigt mycket. Men skönt med lite extra pengar i kassan, välbehövt kan jag lova.

Vad mer ska jag skriva?
Idag är inge bra dag alls, jag är negativ till det mesta och väldigt vresig, jätte jobbigt.
Men ska väcka min toka snart, gå ut med henne få henne och äta. Sen blir det duschen för oss båda, då jag har köpt Schampoo och en borste till henne nu!


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback