Tatuering

 

(Påbörjad tatuering)



Nu har jag äntligen påbörjat min tatuering, men de är verkligen ingenting jag skulle rekomendera till folk.. För fy sjutton va ont det gjorde på vissa ställen, sen när han skulle göra skuggningarna så kände jag verkligen att benet var för svullet..

Men lite skuggningar fick vi med iaf, så nu är de bara en sittning kvar.. Peppa peppa, hoppas det går bättre den gången.

Idag är jag på sur humör känner jag, först all denna snö, sen att jag behövde skotta ut min bil, kommer till Haninge för att hämta Maia, då kör Erica fast, hjälpa henne ut.. Sen hem.. O köra fast hemma oxå för att de inte finns några jävla parkeringar här..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, känner bara att jag ville visa påbörjandet på min tatuering..


Kommentarer
Postat av: em

Går de att få fisklukt på tatueringen också?

2011-02-13 @ 20:23:39


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback