30/3

Idag, just idag har varit den allra värsta dagen i mitt liv.. Något hände som jag aldrig trodde skulle hända.
Maias dagmatte ringde mig vid strax efter 13-tiden idag och berättade att Maia hade börjat spytt.
Att hon spydde okontrollerat och hon fick inte i sig någon vätska.
Klockan 13.30 ringdes veterinären och Maia fick åka in akut till veterinären. Hon ligger nu där för observation och med dropp.

Dem har tagit blovprover och tagit röngenbilder, men dem har inte hittat något.
Jag vet inte vad som har hänt. Hon spydde ca 16gånger på mindre än 30-min. Mammas älskling, vad är det som händer? Ska dem ta dig ifrån mig nu? Vill verkligen inte att du ska försvinna.. Du är mitt allt.

Jag vet att jag inte ska ta ut något i förskott, men hon är min, mitt allt.. Mitt barn.. De gjorde så ont, kände hur hela paniken spred sig i kroppen när Erica ringde och talade om att Maia måste in, och hon måste in nu..
Man känner sig så hjälplös, så värdelös.. Så jävla ensam..

Maia, min älskling. Mitt allt, min ögonsten.. Mammas prinsessa.. Bli frisk, bli kry.. Bli samma vanliga Maia igen.. Jag älskar dig, du är verkligen mitt allt..
Jag vet inte hur jag ska klara dagarna utan dig.. Vem ska då göra mitt liv till ett helvete på nätterna när grannarna får för sig att festa mitt i veckorna?
Vem ska då krypa upp o göra dessa tunga men ändå så mysiga suckar mitt i nätterna?

Maia, jag älskar dig.. Över hela mitt hjärta.. Du är de bästa som har hänt mig..


Vi ska kämpa tillsammans, du och jag.. Allt ska bli bra <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback