Dra åt helvete..

Vad har jag gjort?
Vad har jag egentligen gjort för att förtjäna att må såhär? Vad har jag gjort? Har jag verkligen varit så hemsk?

Varför kan jag aldrig få en förklaring på vad jag gör som är så jävla fel hela tiden, eller att bara folk kan säga åt mig att: '' Du jag vill inte ha något mer med dig att göra ''.. Är det så svårt?

Idag, för första gången på jätte länge saknar jag Fredrik.. Jätte mycket, för de han sa till mig idag tog hårt på mig..

Ringde och frågade honom rakt ut hur han skulle förklara mig som person, han svarade:

''Om någon ringde o frågade mig hur du är som person så skulle jag förklara dig som snäll o pålitlig, men kan ha ett lite instabilt humör ibland, själva charmen med dig är att du aldrig ger upp.. Du kämpar tills dina knän blöder, o du är den pålitligaste människan jag känner, du skulle kunna gå över lik för dina vänner eller dem som står dig nära.. Så han som har gjort såhä mot dig är de inte ens värt det.. För du är en speciell person som är svår att förstå sig på, men när man väl har fasnat för dig, är de svårt att ta sig där ifrån ''

Det är synd att de gick som de gick mellan oss, och jag saknar honom något fruktansvärt ibland.


Ibland känns det som att jag tar ett steg fram, och 5 steg tillbaka.. Jag vet inte vart jag har mig själv.. Och det är läskigt..

Det känns som medicinerna inte hjälper, och att desto längre tid jag mår bra .. Desto mer ilska har jag att ta ut sen.. Slog sönder min mobil för någon dag sedan, o de kändes bra.. Men ändå inte.. De ska inte behöva vara så..

Jag vet inte vad jag ska göra längre, jag är maktlös..

De känns som hela världen är emot än.. O jag gör ingenting annat än att stampar på samma ställe hela tiden..



''
You said you're just one in the crowd
But your laughter is way too loud
You filled the darkest room with light

Your life has complicated you
But you know just what to do
The light you give is not in you

Hold your head up high
And this pain will die
Somehow, somewhere, just try
You're living in the dark
Where no one can see your tears''


Förlåt mig..


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback