Förbipasé


''Hur ska jag våga älska mig själv, när ingen annan vågar se mig för den jag är?''


Finns det någon, någon i denna värld som kommer kunna förbipasé mina problem och mina handikapp?

Jag själv försöker lära mig leva med dem, och försöker själv acceptera vem jag är. Men när folk som jag tycker om och står mig nära kommer imellan och lämnar mig är det svårt..

Det är svårt att acceptera vem man själv är, när samhället inte vill acceptera en precis som man är.. Jag vet inte vart jag gör fel, och jag vet inte hur jag ska tackla mina problem.

Det jag ogillar mest i hela världen är folk som inte kan stå för saker och ting, att inte vågar vara ärliga. Utan bara flyr från problemen.


''Det finns jätte många ytliga personer, man måste se baksidan för att förstå helheten. Alla har vi våran spegelbild och olika förflutna som speglar tillbaka på vem vi är egentligen.''

Den dagen någon är redo för att lära känna mig på riktigt. Den dagen kommer jag nog bli trygg i mig själv.
Den dagen, är nog väldigt långt bort.

Väldigt...


Kommentarer
Postat av: emely

Om du inte träffat någon som inte kan se dig för den du är har du bara träffat skitstövlar. De finns massor med människor där ute som är redo att öppna sitt hjärta, skita i dina problem och ta den för den just du är. Vi alla är olika, vi alla är unika och just de ska man va stolt över. Man ska inte haka upp sig på fel saker . En dag kommer du att hitta någon som tar dig för dig och ingen annan.



Lev livet !!

2011-03-07 @ 23:42:06


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback