Svar på fråga

'Hej hej, hoppas du mår bättre nu och att inga värkar är på gång! Måste bara fråga hur länge en graviditet med trillingar brukar vara? Säkert olika lång tid för olika människor, men har du fått något datum på ett ungefär när de ska titta ut :)'



Hej Linda!

Nej, än så länge verkar det vara lugnt, har fått bricanyltabletter med mig hem ifall att det skulle komma tillbaka igen.. Sen är det ordination VILA VILA VILA (!) som gäller.. Tråkigt, men tyvärr är det för allas bästa :-), sammandragningar har jag, men inte så att man inte klarar av dem än så länge iaf :-).

Det är rätt tungt att gå med trillingar, dem väger inte speciellt mycket just nu, men ändå så är det fruktansvärt tungt många gånger.. 'Normalt' går man någonstans mellan v34-36 men andra trillingmammor jag har talat med säger att man orkar knappt gå så länge just pga att det blir så fruktansvärt tungt..

Planerat snittdatum ska vi få i v24, så jag hoppas att vi får det nästa vecka när vi ska in till SPECC igen och prata.. Allting är så snurrigt hela tiden, så man vet varken ut eller in.. Men deadline är någon gång i Januari/Februari, om inte småflickorna får för sig att kika ut tidigare :-)

Hade jag gått full graviditet så skulle dem kommit 20mars på ett ungefär..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilket speccmvc går ni till? Är ni också i Uppsala eller är ni i Sthlm? Jag går i Uppsala och jag måste säga att där är de bara pinsamt att vara! Har nog aldrig varit med virrigare människor! Nästan så att jag funderar på att gå tillbaka till min vantliga bm i stället också! Som i alla fall har någelunda koll på en och kanske tar sig tiden och läser ens journal som INGEN av ca 10-15 läkare/bm jag träffat gjort! :/ hoppas ni går bättre service!

2011-11-25 @ 10:52:01
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback