Läkare

Idag skulle jag till barnmorskan och även till läkaren, men läkaren ringde sig sjuk och jag hade ingen aning om när jag skulle vara hos barnmorskan och den barnmorskan som ringde mig ang återbudet sa att jag skulle strunta i att gå till barnmorskan idag.. Så hon skulle höra av sig till mig.. Jaja, ska till sjukhuset nästa vecka på ultraljud och till läkaren oxå.. Så det är ett väldans spring hela tiden..

Man känner sig kroniskt bakfull hela tiden, känns som man bara kan sova och sova och sova.. Helt sjukt..
Igår hade jag även otroligt ont i benen så mamma fick massera dem innan hon gick iväg på sitt möte, låg nere i soffan och verkligen grät av smärta.. Helt sjukt..
Varför blir det så egentligen?

Idag skjutsade även min mor upp mig till Stockholm så jag fick hämta ut mitt paket ifrån Goodiebaby, lite småsaker fick man med.. Typ som engångshaklappar lite provblöjor ifrån huggies och lite annat smått och gott.. Ska in till Enköping lite senare i eftermiddag och hämta ut mina paket som finns att hämta på apoteket oxå, se vad dem innehåller för spännande saker..

Har fått fatt i mitt sista sjukskrivningspapper oxå, så det ska läggas på lådan idag och skickas till Försäkringskassan så mitt ärende inte avskrivs.. Mycket att stå i nu innan barnen kommer.. Håller på att fiska bland olika företag oxå om sponsring lockar dem med att anonsera om dem i min blogg och deras produkter här.. Det är svårt, men jag ger inte upp..

Nästa vecka bär det av in till Enköping igen för att öppna upp ett konto till barnen, så jag kan sätta in deras pengar där.. Känns som att jag har alldeles för mycket att göra, jag borde egentligen ta det lugnt.. Men kan inte göra det.. Har för mycket att tänka på..

Idag har dem varit riktigt livliga där inne, det känns som små 'bubblor som sprängs' när dem rör eller sprattlar till där inne.. Skit obehalig känsla, men ändå så häftigt.. För då vet jag att dem små rackarna lever där inne iaf..







Detta fick man med i 'Goodiebaby' boxen, kan rekomendera er att gå in där och beställa en sådan box ifall ni är havande/eller precis har fått barn..:
 www.facebook.com/Goodiebaby


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback