Uppfattning

Detta med att skapa sig en uppfattning om folk kan vara svårt..
Folk har fått för sig att jag är mera 'bitchigare' nu eftersom jag är så hård med mitt privatliv nu förtiden.. För jag vill hålla det just privat.

Jag har ingenting emot att folk kommer till mig eller skriver till mig ang mina trillingar, men att lägga till mig som vän bara på fb rätt upp och ner just pga att snoka kan göra mig redigt irriterad.. Känner jag dig? Lägger du till mig som vän bara för min skull? Eller gör du det för att rota?

Jag har börjat blogga om detta just pga att jag är så less över att folk vill lägga till mig som vän på facebook, för efter sjukhuset eller när jag låg på sjukhuset fick jag 150 nya facebookvänner 170 missade samtal och 60 nya meddelanden?

Det är skrämmande, okej att folk tycker det är en 'sensation' och otroligt 'häftigt' för de inte är så många i deras närhet som väntar trillingar.. Men det är inte okej att börja snoka tycker jag personligen..

Har ni frågor får ni jätte gärna ställa dem här, jag svarar så gott jag kan.. Och jag är ingen bitch, men jag är mån om mitt och Roberts och våra barns privatliv.. De kan vara därför min facebook är låst för alla andra än mina vänner?

Men har ni frågor får ni jätte gärna ställa dem, jag har inget emot att ni pratar med mig eller mailar mig.. Jag svarar i den mån jag kan och på dem frågorna jag kan :-)

Kommentarer
Postat av: Josefin mamma till Theo

Jag tycker att du gör helt rätt! De ska finnas en chans för dig att ha ett privatliv. Eller er rättare sagt. Här kan du välja vad du vill avslöja helt enkelt. :)

2011-09-22 @ 10:31:04


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback