Älskade barn

Lisa har kommit in i någon period där hon äter massor och är vaken massor, dvs sover vääääldigt korta perioder.. Vilket resulterar i en väldigt grinig och omedgörlig bebis..

Jag får inte lägga ner henne, försöka söva henne är omöjligt, hon kan äta i stort sätt hur mycket som helst, men ändå inte bli trött.. Jag hajar inte ?!

Det är jätte mysigt att hon är med, och verkligen vill uppmärksamma saker och intryck.. MEN någon som inte är fullt lika mysigt är när hon somnat för natten och vaknar ca 2/3h senare (då har hon varit uppe en hel dag, från kl 10 till kl ca 20-21 på kvällen.. Och vägrar att somna om.. Nej, vi ligger vaken i några timmar... Man kan ju bli galen för mindre, men när man är ensam och tar hand om 3st små spädbarn som har viljor som inte är av denna värld så undrar man om man är komplett galen !

Kl 3 lyckades jag äntligen få henne att somna, dvs efter ca 220ml mat och massa vaggande..

Super mom är besegrad utav monster bebis..


Älskar er mins tokungar <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vadå?! Är du ensam :/



Jag är i alla fall imponerad av dig! 3 barn är ett stort jobb! :)

Jag har 2 i olika åldrar de är jobbigt nog bara de vissa stunder! :)

2012-04-08 @ 15:41:39
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback