Inte van

Kanske är dags att börja vänja sig, igår var vi på påskmiddag, och tjejerna hade varit vakna från halv 4 tills det att vi åkte hem..

Vid 9 kom vi hem och då va det bara att skicka flickorna i säng, för dem va så trötta då..

Lova sov hela natten, dvs från 21-06 fick mat och somnade om... :-O

Louise och Lisa vaknade vid 3 fick mat och somnade om.. Sen fick jag sova till halv 8.. Vad händer med mina bebisar som vaknar några gånger under nätterna?


Middagen igår va otroligt mysig, och all förrätt, huvudrätt och efterrätt var otroligt god.. Fick jätte mycket beröm för min lax också.. Även min morbror som brukar vara värsta matkritikern berömde mig :-)..

Nu ska jag fortsätta mata lilla Louise, sen bär det av till Uppsala för att köpa en ny stol till Louise, hon sitter så djävulskt illa i sin stol.. Ursch !



Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback