Vardag

Okej, jag ska försöka ge mig på att beskriva våran vardag, utan att det ska låta långtråkigt och enformigt.. Haha..

Men våran vardag består mest av - rutiner, rutiner och åter rutiner.. Det är byte av blöja, matning, försöka ge varje barn egentid, sova... Där imellan hinner jag även med såna praktiska saker som att - gå på toaletten, tvätta, hänga tvätt, vika tvätt, diska, göra mat till tjejerna, bädda sängar ect ect..

Imellanåt gör vi små utflykter som att åka och träffa kompisar, gå på stan och bara strosa eller följa med mamma in och handla.. Har även blivit några turer fram och tillbaka till UAS, eftersom dem går på kontroller där :-)..

Ta promenader med min bror och hans dotter brukar vi även kunna klämma in, men allting av detta hinns givetvis inte med på en enda dag.. Utan man får välja dagar.. Sen får man ha lite hopp där imellan innan man gör något igen eftersom det tar mycket på tjejerna att 'flänga' runt..

Annars startar vi dagen klockan 06.00 och sover för natten brukar tjejerna göra vid ca. 22.00, och då är jag uppe 1 1/2-2h till för att fixa det sista inför natten :-)...

Så, en vanlig vardag är mest rutiner, för att få en så trygg vardag som möjligt :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har pappan kontakt med sin pappa?

2012-04-11 @ 17:49:55


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback