Sjukstuga

Att själv vara sjuk som ensamstående med 3 små prinsessor är långt ifrån glamoröst... Fy så dåligt jag mått dom senaste dagarna..
Igår låg jag på golvet & grät för att jag hade så oroligt ont i kroppen.. Visste inte alls vad jag skulle ta vägen, & detta kände givetvis barnen av så dom var lite extra gnälliga bara för att..

Klockan 19.00 kom John hem, & efter klockan 21.00 dök även min mamma upp för avlastning.. Det va guld värt vill jag lova !
Idag har jag vart lite piggare & kunna hållit barnens rutiner med duschning & lite mys innan läggdags framför tv..

Jag älskar verkligen mina barn, men detta har verkligen varit en prövning att ligga med nästan 40graders feber & 3 otroligt energiska barn :-)

Det känns helt enkelt som att man har huvudet under armen, men vi grejade det här också ! Precis som allting annat <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Men fy vad jobbigt! Jag förstår att du haft det tungt! Gud, jag tycker det är jobbigt med en 2årig och en bebis när jag är sjuk (och ibland annars också!). Du gör det så jäkla bra! Du är den bästa mamman för dina barn, alltid! Krya på dig och er <3

2012-08-29 @ 02:41:41
URL: http://Fairfriday.blogspot.com
Postat av: lilla jag

Är otroligt impad av dig! Och du kommer att få igen allt du gör för dina tre små prinsessor.

2012-08-30 @ 20:16:30


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback