Jul

Nu är allt julfirande över & barnen är helt slut, det märks.. Dom är mycket gnälligare än vanligt, men massa kul har dom fått :-)..

Det vart ungefär lika mycket leksaker som kläder, så 50/50 ungefär :-)...
Men jag tror dom är väldigt nöjda, det som är mest spännande är de stora bollhavet dom fick, Louise är väl mest skeptisk & tycker fortfarande det är läskigt.. Men Lova & Lisa far in & ut ur det där tältet :-)..

Hur har eran jul varit ? Den här julen har jag känt mig extra lugn faktiskt, lugn som en filbunke.. Allting har funkat kanon med barnen & dom har verkligen vart supersälla..

Nu är det bara deras födelsedag kvar, sen är det ganska lugnt ett tag framöver :-)..


Kommentarer
Postat av: Madde

Roligt att julfirandet har gått så bra och det har varit lugnt. Men är nyfiken på hur ni firade den? alltså, med vilka, eller bara eran familj? eller ni åkte lite överallt /till andra och firade hos dem också eller bara hemma så att säga?
hade ni någon tomte?...vad tyckte isåfall barnen om det ? (kanske ni inte hade för de är så små fortfarande, men vad vet jag..som sagt, ni kanske firade med några andra:P där det fanns fler och lite äldre barn eller nåt, att de fanns tomte där etc). =)

Jag tycker på något sätt att det är gött när julen är över igen, ska bli roligt med nyår=).

Madde.

2012-12-26 @ 13:22:20


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback