Lisa

Hon börjar bli då stor nu <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Tjo, undrar bara om du umgås ofta/eller sådär mer sällan med vänner som du har ? eller har deras relation och kontakt till dig förändrats en del efter att du fick barn? Vad sade och säger dom ang att du fått trillingar om dom sagt eller tänkt nåt speciellt om det menar jag?
..bara lite nyfiken.

Skulle själv vilja lära känna dig mer och kanske utveckla kontakten till vänskap och eventuellt träffas nån dag, kanske skulle vara roligt..lite svårt o säga nu när man inte känner varandra så väl men ja :P
Skulle också gärna vilja vara barnvakt åt trillingar /trillingarna nångång...tror det skulle vara en rolig "erfarenhet" och "upplevelse", nej men om du förstår mig rätt nu..kul att se hur det skulle gå och det skulle nog vara givande om du förstår hur jag menar:D...
Om ni tex skulle vilja ha lite egentid etc, så skulle jag velat ställa upp med att vara barnvakt om vi känt varandra mer väl of course :D. Visst har du säkert redan folk som ställer upp som barnvakt om det behövs, men jaa..du förstår väl hur jag menar :)...skulle nog bara varit roligt för mig!

Btw, det skulle vara kul att se bilder på när ni varit utomhus etc..du vet, ute och lekt eller åkt pulka eller annat..om du har lust att lägga upp det?:)

Madde.

2012-12-17 @ 22:23:28
Postat av: Madde

Ps, med att skriva att det säkert skulle vara givande att vara barnvakt åt trillingar menar jag att jag säkert skulle lära mig något av det, som fått mer/testat mitt tålamod och fått veta hur det är att vara barnvakt åt just trillingar och inte bara en eller två barn samtidigt, som jag varit förut...eller att jag bara helt enkelt skulle fått se hur det är och testa på och så:D.

2012-12-17 @ 22:29:59


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback