Ordbajs

Nu ska ni få veta en sak.. Jag är en riktig tänkare, rak igenom, de finns inte ens sekund på dygnet som jag inte tänker, analyserar och maler ner tankar i min hjärna som egentligen inte borde finnas där. Jag är en överärlig person som säger rakt ut vad jag tycker, samtidigt som jag är fruktansvärt blyg, jag är mamma Emma, jag är bara "Emma", jag kan vara en "förälskad Emma" samtidigt som jag kan vara en förbannad Emma, alla lär vi känna olika "Emma" .. I mitt liv, under mina 23år här i livet har jag gått igenom mycket skit! Säker inte ens hälften jämförbart med andra, men för mig är det jobbigt tungt och förbannat svårt.. Jag har svåra tider, och jag har bra tider.. Men en sak har jag lärt mig, jag har väldigt få NÄRA vänner, vänner som tar mig för den JAG är.. Den klumpiga, snälla, arga, glada, roliga, dryga, jobbiga eller underbara Emma.. Som tål mina skämt, som tål min ärlighet, som tål mina optimistiska & pessimistiska sidor ! Dom som älskar mig för den jag är ! Under hela mitt liv har jag alltid strävat efter att vara som alla andra, pinnsmal med lagom stora bröst och små höfter och ett "Hollywood smile".. Varför ska jag sträva efter det?! Varför ska jag överhuvudtaget vara som alla andra när jag bara behöver vara jag ?! Jennie & Stefan är dom som har fått mig att inse att det spelar ingen roll hur mycket jag försöker göra mig till på kort, och hur mycket jag än hatar mitt leende eller min lite för runda kropp, så är de där lyckan sitter.. Lyckan av att få se mina barn växa upp, lyckan över att ha underbara vänner och en underbar familj! Skäms aldrig över vem ni är, och låt aldrig någon annan försöka ändra på dig.. Personerna ska älska dig för vem du är, inte för vem du kan vara !! Godnatt <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback