Underbara människor

Den senaste tiden har jag fått otroligt posetiv feedback på min blogg, och det strömmar in med privata meddelanden med otroligt fina ord om hur stark och duktig jag är. ( Har sagt det förut, och säger det igen. Är inte duktigare eller starkare än någon annan), folk har velat ge mig kläder och saker till flickorna! Tack så otroligt mycket för den posetiva feedbacken, och för alla söta människor i denna värld <3


Jag blir så otroligt glad & rörd över att få läsa era meddelanden, och era kommentarer här på bloggen. Det får min självklänsla & karaktär att växa otroligt mycket, att få kunna njuta av varje sekund av mina barn gör otroligt mycket.. Även era otroligt stöttande ord gör otroligt mycket!

Tack så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Du är värd varenda ord, du är verkligen duktig och kämpar på så otroligt bra <3

2012-07-24 @ 11:36:17
URL: http://dolphin.blogg.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback