Tiden

Ibland eller, rätt ofta går tiden alldeles för snabbt..
Den 21 juni, då blir flickorna 5månader ! Det är 5 hela månader sen jag låg på sjukhuset och visste inte alls hur dom skulle klara av verkligheten.. Och här står jag idag, med 3st fullt friska små damer med hiskeligt humör.. (dom vet verkligen vad dom vill)..

Det känns helt overkligt kan jag lova, i 5månader har jag bara levt för mina barn.. Och för bara 1år sen så visste jag inte alls att jag skulle sitta just här idag !

Livet börjar kännas komplett, bara lägenheten kvar.. Sen kan vi börja leva våra liv, med våra rutiner och vårat stök !

Fy... Tiden går alldeles för fort ibland..


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Så stora de börjar bli :)

2012-06-10 @ 16:21:53
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Hej! Hittade din blogg - jättefin. Ser att vi fått barn samma dag 21/1-12, även om du fick tre & jag en denna gången (har tvillingar som är 11månader äldre).

Kan bara instämma - tiden går vansinnigt fort!

Hoppas att ni har en trevlig tisdag!

Kram

Svar: Hej ! Nej men va roligt, haha.. Jag skulle ta mina en i taget, men det var tydligen inte så :-), men jag kunde inte varit lyckligare :-).. Ja, tiden bara rusar iväg & ibland känns det som att jag inte alls hinner med ! Mina flickor vart 5månader nu den 21, vad hände med dom 5månaderna Lixom? Nej, stanna livets karusell, jag vill hoppa av en sekund eller två :-)
livetihelhet.blogg.se

2012-06-19 @ 12:39:47
URL: http://blogg.mama.nu/fanea


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback