Barnen och sängarna

Barnen trivs i sina sängar, och på dagarna kan dem sova där hur länge som helst, som jag skrev förut så skulle jag gärna ha alla 3 i sängen (i våran säng), men det känns otroligt trångt och onödigt.. Jag kånkar och bär på lina barn hela dagarna, och oftast får dem somna in på antingen mig eller Robert.. Har testat och bara lägga ner dem, men då skriker dem bara tills jag hämtar dem.

Vi har testat knepet att få dem att sova bredvid varandra, det fungerade när dem var mindre.. Men nu är det nästan omöjligt.. Är de så att ett barn strular hela natten brukar jag lägga över den till våran säng.. Men annars kör jag stenhårt med att dem ska sova egna sängar..

Vissa nätter går bättre än andra nätter.. Men jag tänker inte ge upp.. Dem som inte har trillingar förstår nog inte att de är otroligt jobbigt för en mamma att inte kunna ge alla sina barn kärlek samtidigt eller gå och bära på dem samtidigt.
Därför försöker jag ge mysstund åt var och en till och från..


Jag älskar alla mina barn <3 önskar bara att jag hade flera armar ibland :-/


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback