Nattliga funderingar

Att gå i affären kan vara roligt, till en viss del.. Jag är oftast en sådan som går in, kikar på lite 'onödigt' skit, tar det jag ska ha och sedan går jag ut !

Men, att gå i affären med mina barn är inte så bara.. Jag må ha en trillingvagn, men det väcker uppståndelse när folk ser att det ligger 3 barn i vagnen, jag är faktiskt helt ärligt inte van vid den uppståndelsen, och sen har jag scen skräck också !

Gå 500m sedan bli stannad, och sådär håller det på.. Kul dem första 2,3,4 & kanske 5 gångerna, sen ledsnar man på att svara på samma frågor få höra "oj va mycket jobb'", 'är dem på riktigt' ect ect...

Många har sagt det, även dem som har trillingar som jag har kontakt med att 'vänj dig vid uppståndelsen' troligtvis blir det lättare när dem är äldre, och kanske inte väcker lika stor uppståndelse, men just nu tycker jag det är jobbigt..

Jag är hårt fast vid att mina barn är inga teaterapor, men ändå känner man sig som en jävla freekshow när man kommer och går..

Jätte kul att folk är nyfikna, och hellre att dem pratar med mig än att gå bakom och viskar, faktiskt !


Nej, nu måste jag nog sova. Mina barn lyckades äntligen somna om.. Så om några timmar är det upp och mata igen ! Heltidsarbete no.1, but i love it (sometimes) ;-)


(För er som bor i Enköping eller i närheten av Enköping (Uppsala,Västerås), på måndag kommer ep = Enköpingsposten hit och intervjuar oss om trillingarna.. Läskigt !!! :-), tänkte fall ni ville veta ... )


Kommentarer
Postat av: iidaaaaaaaaaa

Det var någon mer tidning som intervjuade dig när du va gravid? va hände sen då? :o

2012-03-17 @ 12:12:37
Postat av: Linda

SNATTARE!! Det är ju min bild din jävel! :) Men det är okej för jävlar vad mysigt vi hade det, jag, Lisa och Louise!! ( titta jag kom

Ihåg vem som var vem utav tvillingarna!!)

2012-03-17 @ 16:09:33


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback