Onödig kommentar

Innan någon ens yttrar sig om att 'det är så att vara småbarnsförälder'.. Ja det vet jag, men MINA barn är sällan så som dem var inatt.. Dem är snälla, vaknar var 3dje/4de timme eller sover hela nätterna..

Men, nästan alla (så vitt jag vet) har 1 barn att anpassa sig efter, som dem får gå upp 1 gång i timmen för.. 1barn, skaffa 2 till så ska vi se hur många som yttrar sig om att 'det är så att vara småbarnsförälder'.. För den dagen en förälder som har ett barn kan sätta sig in hur det är att ta hand om 3st spädbarn, kan jag börja acceptera sån där kritik, innan dess så är det bara en piss i havet ! För jag vet hur MINA barn beter sig...

Detta ska inte bli någon mothuggsblogg, detta ska vara en blogg om mitt liv och mina barn, men när någon hoppar på mig om något jag vet GARANTERAT.. Då blir jag irriterad..


Kommentarer
Postat av: Frida

Bry dig inte om såna idioter. Det är bara slöseri med tid..

2012-03-15 @ 17:16:59
URL: http://fairfriday.blogspot.com.com
Postat av: Sandra

Håller med ovanstående! Bara slöseri med tid..

Jag har tvillingar, "bara" två, jag vet hur det är med mer än ett men inte tre, visst är de självvalt att skaffa barn men det är ingen dans på rosor men det väger upp det som är bra också :) Underbart!



Söta tjejer ni har!



Fick din bloggadress av en kompis, hon hade bara kommit in på din, vet inte hur, roligt att föla någon med tre :)

2012-03-17 @ 09:47:44
URL: http://sandrahjalmarsson83.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag tycker du är duktig som klarar av 3 små, jag har två barn å då är en 2½ å andra 6 månader å det kan kännas tungt ibland när man inte fått nog med sömn. Lille killen sover bar, men då dottern kan vakna fler gånger per natt för mardrömmar........ Så skit i dom som skriver elaka saker, det ska alltid finnas nån som tros va bättre än andra

2012-04-27 @ 00:03:29
URL: http://sahara1983.blogspot.com/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback