Sjukstuga

Jag har haft några helvetesnätter med barnen = långa nätter och långa dagar.. Hela familjen har legat i feber och förskylning, förutom jag då.. Så vem är det som har fått tagit hand om hela familjen? Jo jag.. Jag kan lova att man går på reserven nu, och det märker barnen också.. Jag tror det är två nätter i rad som jag har gått och lagt mig mellan 5 och halv 7, fy bubblan... Men antar att det är så när man har 3 febriga barn och en jätte sjuk karl.. Nu börjar Robert friskna till, så han har få börja ta morgnarna igen.. Sjuk eller inte, som mamma klarar man inte hur mycket som helst..

Nu när barnen har varit sjuka så har napparna varit deras bästa vänner..

I onsdags va det egentligen dags för MR-rönken, men den ställdes in.. Pga sjukdom.. Samma sak med ögon, men idag begav vi oss ut för att kolla hörseln på barnen.. Och alla barnen är godkända, rakt igenom :-), så ni behöver vi inte komma tillbaka till öron förän barnen är 1år :-)..

I onsdags var vi med i tidningen också, och det märks.. För folk stannar en och frågar och ska kolla och prata :-P..
Kul, men har man bråttom så blir det jobbigt :-P..

Nej ! Återgå till mina gnälliga barn kanske.. :-P


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag som tycker det är jobbigt när min son bli sjuk. o det är ju bara ett barn! Tänk när de här börjar förskola sen! Men tycker det är helt fantastiskt att ni fått trillingar! :D

2012-03-24 @ 19:10:45
URL: http://jessica-ch.blogspot.com/
Postat av: Tanna

Dom är så fina era tjejer !

2012-03-24 @ 21:17:39
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: mammaTea

Krya på er.

2012-03-25 @ 17:10:47
URL: http://mammatea.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback