Pumpa

Idag vart det att pumpa på gymmet .. Behövde rensa tankarna lite & då är gymmet bra, de får mig att slappna av, precis som mina PW på förmiddagen med barnen i vagnen..
Efter allt som har hänt i helgen så ville jag bara få koncentrera mig på något annat för en sekund & få ut lite aggritioner.. Gymmet är grymt bra hjälp då, musiken i öronen, sen kör man bara sitt race.. Bryr sig inte om någon annan än sig själv ..

Imorgon blir det PW i elljusspåret, det är träning för både rumpan, låren & benen.. De är rena rama döden ! Vagnen väger bly i dom uppförsbackarna !
Men det är så värt det i slutändan.. Sen blir det cardio på gymmet på kvällen ! Grymt.. Springa av sig lite ..

En hel natt kräkfritt ! Hoppas på en natt till, vi tar helt enkelt en dag i taget .. Idag fick hon i sig 10ml vätskeersättning, 310ml majsvälling & en halv sked 8månaders yoghurt ! Jag blir glad över det lilla.. Jag saknar min Louise <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback