Bus bus bus

Massa bus hittar dom på hela dagarna !

Förtillfället bor vi hemma hos min mamma & pappa då vårt hus är under renovering ..
Så nu börjar vi komma tillbaka till rutiner & de är snart dags att flytta in i huset .. Både på gott & ont ska de bli skönt faktiskt .. Barnen får sitt rum, med sina sängar & leksaker .. & vi får vårt privatliv tillbaka .. Saknar det !!!

Visst, rutinerna blir ännu en gång drabbade .. Men dom återhämtar sig ganska snabbt, så jag hoppas dom gör det den här gången också ..

Pappa John är i Tyskland den här veckan (på kurs) så här hemma ropas det 'pappa PAPPAAAAA' hela dagarna ... Man skulle kunna tro att han är saknad ! ;-)

Mycket bus förgyller dom mitt tålamod & dagar med, men utan busen skulle dagarna vara så tomma & trista <3

Flickorna sover lite & jag håller på att förbereda lunch !


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback