Mobbing är INTE okej !

Trodde skolorna hade kommit betydligt längre i utveckling ang mobbing .. Pratas det inte längre om mobbing !? Eller har vårt samhälle blivit så förblindat att ungar i dagens skolor får göra hur som haver ?

Att ett barn lägger sig med magont & tårar på kinden är inte okej ! Att försöka komma på konstens alla regler för att slippa skolan & få vara hemma istället .. Det är VERKLIGEN inte okej..

Jag trodde skolan skulle vara en trygg plats, där jag som förälder ska vara trygg med att lämna mina barn, men jag måste ha uppfattat fel ?

En bra vän stoppar mobbing & låter alla vara med.. Kort, tjock, lång, smal, stora fötter, små fötter, konstig eller normal ! What ever.. Alla är vi lika mycket värda ...

Jag ska lära mina barn god kamratskap & att alla är lika mycket värda, & att det INTE är okej att stödja mobbing på något sätt ..


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback