Nyheterna

Det är nog ingen som kunnat undgå att dom stora rubrikerna på nyheterna har varit dels en meteorit i Ryssland, men även fastigheter som blivit illa skötta..

Många, inte bara här utan folk dom följer mig på instagram snappade upp rätt snabbt att några frekvenser på nyheterna faktiskt är ifrån min lägenhet ! & mycket riktigt.. Det är dom.. Jag valde att inte ställa upp utan det är en av mina grannar som faktiskt visar runt i lägenheten..
Men förhoppningsvis så flyttar vi här ifrån ganska snart (ja vi har något på gång).. Men vill inte gå ut med något än då det inte är riktigt klart ännu !
Jag vill bara klargöra att i fler av lägenheterna i den här fastigheten finns det dom som har det betydligt mycket värre än vad vi har det.. Vi har relativt 'lindriga' skador..

Att försöka vara anonym på tv va tydligen inte det lättaste. Då vi inte är speciellt många 'trillingfamiljer' i Enköping.. Men men.. Nu är det sänt & visat.. Trodde vi skulle då mer negativ feedback än positiv ! Men hittills har jag bara fått positiva kommentarer ! Tack allihopa <3...

För er som inte har sätt det så kommer här en länk till Aktuellts hemsida med nyhetsinslaget, ca 13.20 in i programmet så börjar det jag pratar om:

http://www.svtplay.se/video/1013616/15-2-21-00


Kommentarer
Postat av: Madde

where aare you?

2013-03-03 @ 10:56:22


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback