Januari

Om mindre än 3 veckor fyller mina busungar 1år, att tiden har gått så fort känns helt ofattbart .. Otroligt mycket minnen blossar upp, över hur oroligt det var innan dom kom, paniken som spred sig i kroppen när dom bestämde att dom va tvugna att plocka ut dom.. Hur skulle de gå, hur kommer dom att må?! Men just 'hur kommer JAG' att klara detta...?!

Jag har växt otroligt mycket som människa, bergodalbanan vi fick gå igenom första tiden va hemsk.. Men jag skulle göra om det 1000ggr för deras skull ! <3


Jag vill tacka alla för den underbara feedbacken jag får här ! För alla underbara söta kommentarer om hur duktig jag är, för att alla tror på mig, för att ni får mig att tro på mig själv !

Som jag skrev, känns helt ofattbart att tiden går så fruktansvärt snabbt & ett år har verkligen bara rusat iväg ..

Jag hoppas ni kommer fortsätta att följa våran knäppa, kaotiska men helt underbara vardag !!


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback