Ont om tid


 
Känner hur otroligt dålig jag har blivit på att blogga över lag.. Hinner inte ens med små bilder att lägga upp under dagarna, vilket gör att man tappar otroligt många läsare, synd.. Men sant, har väl några få kvar som tappert hänger kvar med mig även fast tiden är knapp att uppdatera om våran vardag..
 
Idag gick flickorna upp 07.30, mina ögon gick i kors.. Är aboslut inte vad vid det då dom annars brukar gå upp vid 09.00.. Men det har varit ganska skönt faktist.. Efter allt jul & nyårsstök som har varit så har vi faktiskt med handen på hjärtat BARA hållt oss hemma dom senaste dagarna/veckorna..
Jag pinnar på med min träning & har äntligen efter julen börjat gå stadigt neråt igen.. Man känner hur uthålligheten sakta men säkert byggs på & jag försöker hålla ett så aktivt schema som möjligt även fast det är svårt att pussla med tiden då man har 3 små också..
Men än så länge har jag både fixat det med mat & gym, längtar tills våren kommer så man kan börja vara ute lite mera.. Då vi inte har någon riktig trädgård att hålla oss i..
 
Har även fått hem massa nya kläder & moccasiner till barnen.. Dom har fått nya vintermössor (Som även håller till vinter som kommer), men även tre stycken t-shirtar med trycket 'Mormors älskling' - Man måste ju ha något att kunna charma mormor med, eller hur ;-).. Man kan inte mer än bara ÄLSKA köp & sälj sidor på FB! Sedan fick jag är väldigt fin överasskning ifrån www.sagorochting.se också.. Ett par moccasiner, dock lite stora än.. Men snart så kan dom börja användas..
Lisa tar fler & fler självständiga steg nu & vill gärna gå ut & gå genom att bara hålla i en hand.. Så otroligt roligt att se dom utvecklas.. Inte bara som väldigt tajta systrar, utan som olika individer också..
 
Egentligen har jag väl inte så mycket mer att säga.. Vi kämpar på här hemma & snart är det dags för den stora 1års dagen! Helt absurt att tiden har gått så otroligt fort.. Men ändå så förbannat roligt (Ursäkta uttrycket)..
 
Jag skulle kunna göra om det här, flera tusen gånger om.. Fast det skulle jag aldrig orka.. Haha
 
Nu ska jag bjuda på en liten bildbomb hade jag tänkt <3
 
 
 
 
 Om ni klickar på bilden med moccasinerna så kommer ni direkt till Sagor & tings hemsida :-)

Kommentarer
Postat av: jessica n

Ojoj, du gör det så sjukt bra....skönt att komma igång med träningen....det är inte konstigt att du inte hinner blogga...:)

2013-01-11 @ 22:52:12


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback