Tandem

Idag styrde vi emot Västerås & Johannisbergs flygraka.. En nervös men mycket förväntasfylld pojkvän satt tyst i bilen & försökte hänga på min far som skulle visa vägen (Vi va hela familjen.. Hans föräldrar + bror, mina föräldrar + syster)...
Väl framme gick det hyffsat fort iallafall (jag hade räknat med nästan 4h där.. men de tog bara ca 1h)..

Han fick träffa en väldigt bra instruktör, men även en kille som skulle filma allting.. Fick på sig selen & man såg hur förväntningarna bara steg & även nervositeten..

Han va väl påklädd, både mjukisbyxor & tjocktröja.. Att han inte dog av värmeslag är ett under..

Dom gick ut till planet & försvann.. Vi såg när dom hoppade men kunde inte riktigt lista ut vem just han var.. Men när han kom ner.. OJ vilket smile, jag har nog aldrig sätt ett sådant stort leende på honom, han va så otroligt glad & man såg att den mesta nervositeten hade lagt sig..
Han va nöjd & satt hela vägen hem som ett litet barn & berättade hur skoj de var.. Men även hur läskigt det var..


Jag älskar dig <3





Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback