Länge sedan

Nu känns det som att det är 100år sedan jag skrev ett inlägg här & ja, det har faktiskt hänt en del sen jag skrev här sist..
 
Louise har börjat gå, Lova klättrar på allt & alla 3 pratar utav bara den.. Men det är roligt samtidigt :-)..
 
Vi har även gått & köpt oss ett hus, så snart flyttar vi faktiskt! Känns otroligt skönt, lite konstigt men ack så skönt..
Så mitt i renoveringskaoset av huset så vart alla 3 barnen superdåliga, med otroligt slemmiga halsar & hostiga nätter, så nu har vi fått gått ut hårt med ventolinet & 1års sprutan har blivit uppskuten.. Men nu äntligen ska vi nog kunna ta den där sprutan :-)..
 
I April någon gång nu går flyttlasset & det känns skönt att få hus med trädgård & allt.. Har verkligen längtat till den här dagen ..
 
Känns som jag tappar mer & mer läsare nu eftersom jag inte är lika aktiv längre..
Är mer aktiv på INSTAGRAM faktiskt.. Då det är lättare att bara lägga upp en liten bild med en liten text.. Samtidigt som jag inte vill att bloggen ska dö ut helt heller...
 
Jag hoppas jag har några av mina trogna läsare kvar.. :-) Jag lovar jag SKA bli bättre..
 
 

Kommentarer
Postat av: emely

Ser fram emot att få se bilder när huset är färdigt och möblerat :) kommer gärna och besöker er i sommar! Krama barnen från mig <3

2013-03-21 @ 00:02:42
URL: http://emelyk.se
Postat av: Mamma Amanda & Stig-Elvis -09

Jag hänger kvar och kikar in varje dag :D Vad heter du på Instagram?

Va kul med hus! :D

Svar: Hejsan..Jag heter: Trillingmamma på instragram :-)
livetihelhet.blogg.se

2013-03-21 @ 12:38:43
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag är kvar här och blir alltid lika glad när jag ser att du har skrivit ett nytt inläg :)

GRATTIS till husköpet, låter ju helt underbart! Hoppas vi får se några bilder så småningom :)

2013-03-21 @ 14:10:49
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Linda!

Jag kikar in lite då och då och kikar här :) så hänger allt kvar.

2013-03-21 @ 19:04:44
URL: http://asomilinda.bloggplatsen.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback