effiktivitet

som mammaledig så måste man hela tiden sysselsätta sig för att inte bli alldeles knäpp & med 3 barn kring anklarna 24/7 är det svårt att påbörja några större projekt som man inte gärna bara kan lämna..

Därför försöker jag göra saker som involverar dom också, t.ex. rensa rabatter, städa men även baka & laga mat..
Som ni vet igår så gjorde jag en rabarberpaj..

Det vart inge sämre idag än att jag svängde ihop en bulldeg imorse när barnen klev upp ( här är det dags att vakna kl 06..), sen lagom när vi hade ätit frukost klart så va degen färdig & bullbaket kunde påbörjas..

Nu är klockan innan 10 & jag har hunnit göra 50st bullar, plocka ur diskmaskinen, plockat i diskmaskinen, satt igång tvätten & aktiverat barnen med bullbak !
Nu är det dags för FM-vila (efter vi har ätit en bulle såklart)..








Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback