MR

Nu är MR'en äntligen gjord & nu väntar vi på svar ifrån den. Jag hoppas för guds skull att vi slipper göra om den, för de va bland det värsta jag varit med om..

Vi kom dit vi strax efter 7 på morgonen & fick träffa en sköterska som satte emlaplåster på båda händerna, då dom ska sitta på MINST 1h för att börja bedöva, fick då också veta att vi skulle gå ner som patient no.2 så runt 10 skulle vi få komma ner & göra MR..
Fick träffa narkosläkare, prata om
vad som kommer att ske & hur narkosen går till.

strax innan 10 tar dom in oss på ett rum för att sätta en infart, där dom skulle spruta in sömnmedel, 5(!!!!)ggr stack dom henne i händerna utan att Lyckas, hon skrek av både rädsla & panik & jag försökte hålla tillbaka tårarna för hennes skull. I ren panik satte dom tillslut emlasalva på hennes fot & skickade ner henne till MR'en utan infart.
Där nere stack narkosläkaren henne utan bedövning, då salvan knappt suttit på i 10min.
Det skriket, de va outhärdligt, hon skrek Fyfan vad hon skrek.
Jag fick hålla fast henne i sängen medans dom Sövde henne & Fyfan vad jag grät, jag bröt ihop totalt, dom plågade mitt barn!

väl sövd fick jag gå ut & vänta så skulle dom kalla in mig när dom va klara..
de tog 45min - 1h ca & sen fick jag komma in på uppvaket där hon låg, åh va fin hon va när hon låg där & sov mitt lilla barn!

Fick börja väcka henne lite lätt & de första hon fråga efter va "pappa" & "Bajse = bamse"..
piggade på sig fort & ville bara hem hem hem!

Nu är de gjort, men som sagt. Jag gör inte om det..





Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback