long time no see..

De va väldigt länge sedan jag skrev här!  
De som uppdateras mest faktiskt är min instagram,  samtidigt som jag saknar att blogga så finner jag aldrig tiden eller ron till att knappra ner några rader!  
 
 
Barnen växer så det knakar, vi är inne i "värsta" 3års trotsen just nu & de är många viljor som ska bli nöjda.. 
Lillskrutt har hunnit bli hela 7 månader & kryper som aldrig förr..  Ingen tid att gå till spillo tycker hon & drar efter syrrorn,  dom är dock inte lika imponerade över att lillasyster vill vara med.. Men ibland så bjuder dom faktiskt in till lek :-).. 
 
Annars händer de inte så mycket hos oss, våren närmar sig med stormsteg & de märks tydligt på oss alla!  Som vi längtar efter lite värme.. 
 
Jag har väl inte speciellt många läsare kva..  Men knappar ner några rader ändå..  Ifall att :-) 
 
 
 
 
 
 
/ Emma
 

Kommentarer
Postat av: Hönsakadorran

Vilka fina barn du har.

2015-03-17 @ 20:58:04
URL: http://honsakadorranblogspot.com


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback