Long time no see..

 
 Long time no see..  
 
Va väldigt väldigt länge sedan jag skrev något här & jag måste faktiskt erkänna, dagarna springer iväg. 
Nu har vi faktiskt legat i magsjuka en vecka & sen fick vi faktiskt vara friska en heeeel vecka, sedan åkte hela familjen på influensan. Men vi överlevde det också!  
 
Vad har hänt i vårt liv då? Faktiskt inte så mycket, dom stora har hunnit fylla 4år. My fyller 2år i sommar. 
Jag har börjat jobba timmar för att dryga ut mammapenningen lite ;-).. 
 
I augusti börjar dagis i augusti & dom stora flyttar faktiskt upp till storbarnsavdelningen..  Vem sa att tiden skulle gå så fort? 
 
Annars händer det inte så jättemycket i vårt liv, de börjar gå mot vår & de känns underbart!  
 
Jamen, jag glömde ju berätta. Jag har faktiskt börjat plugga också.. Till undersköterska!  Otroligt spännande..  
 
Lägger upp en liten bild för att visa hur vårat liv sett ut den senaste tiden..  
 
 
 

Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback